vineri, 12 februarie 2010

Impresii de la targ ,poze

Am participat la pimul targ,targ cu suflet la malul marii,la Casa de cultura Constanta.Prima mea impresie este ca a fost bine,dar avand in vedere ca nu prea suntem cunoscuti in prima zi au fost putini vizitatori.A doua zi au venit mai multi pentru ca au vazut la Tv neptun sau CTV si au venit multi din curiozitate.Mie mi-a placut,am cunoscut multi creatori,m-am imprietenit cu Day,si ianna,si multi altii.
Ce este rau ca nu suntem promovati cum am vrea,multi oameni imi spuneau ca nici n-au stiut ca existam si ca ar trebui sa organizam astfel de evenimente mai des.
Multumesc organizatorilor Parnicbiju si vizitatorilor le spun ca-i astept la urmatorul targ.

Niciun comentariu:

anunturi google

Faceți căutări pe acest blog

bloguri prietene

anunturi google

trafic

Arhivă blog