marți, 2 martie 2010

Impresii si poze de la Targul Martisorului de la Muzeul de Arta Populara

Acest targ a fost foarte bine promovat si oranizat.a fost foarte frumos,am cunoscut oameni foarte draguti interesati de ceea ce creez,chiar impresionati.Mi-au luat interviu la TV Neptun si au filmat standul meu.Cei de la observator au scris si ei despre creatiile mele.Ceea ce mi-a placut a fost atmosfera.Am cunoscut artisti, studente la arta ca Simina, Elena.inca o Elena,Andreea,Anca care e pictor de icoane;m-am reintalnit cu persoane pe care le-am cunoscut la Targ cu suflet la malul marii.
Voi posta poze cu standul meu si ale fetelor de asemenea.
STANDUL MEU MAI SUS



MASA SIMINEI SI ELENEI  SUS



MARTISOARELE DIN STICLA ALE ELENEI SI ANDREEI





ICOANELE SI MARTISOARELE ANCAI




DOUA MAINI STANGI


DOAMNA VIOLETA

Niciun comentariu:

anunturi google

Faceți căutări pe acest blog

bloguri prietene

anunturi google

trafic

Arhivă blog